Retur

Våre varer produseres av Printify, og deres retur-polisy kan du lese om her. Vi gjengir derimot det viktigste her:

Vår leverandør lager produkter på bestilling. Dette vil si at hvert produkt er unikt og lages når du har lagt inn en ordre. Dette betyr også at vi ikke støtter retur og bytte dersom kunden har bestilt feil størrelse, farge, eller bare ombestemt seg.

Imidlertid, i tilfelle produktet er skadet, eller det er en produksjonsfeil, tilbyr Printify en gratis erstatning eller refusjon hvis du kontakter oss innen 30 dager etter produktlevering. Vennligst ta kontakt med deres team ved å bruke “Submit issue” form” -skjemaet og legge ved et tydelig bilde som viser problemet.

Hvis det er et problem som påvirker flere produkter som bruker det samme designet, vil det være nødvendig med et ekstra bilde (eller video) av alle berørte varer som er synlige på ett bilde for bekreftelse.

Vær oppmerksom på at verken vi eller Printify vil holdes ansvarlig og ikke vil tilby erstatninger eller refusjoner hvis du som kunde har bestilt feil størrelse eller farge. Ved mislykket levering kan du velge enten en erstatning med ekstra kostnad eller delvis refusjon. For DTG-produkter er det en toleranse på 0,5 tommer for trykkplassering, noe som betyr at mindre variasjoner i plasseringen av trykket ikke vil bli betraktet som feil.

Ta kontakt med oss på post@studiosonder.no dersom du trenger det, eller, og dette er antagelig gunstigere, ta kontakt med Printify her.

Vil du selge kreasjonen vår videre?

Var t-skjorten din for stor? Eller vil du at handlenettet ditt skal få et nytt og bedre hjem med overskudd til å gi det den kjærligheten det fortjener? Ta gjerne kontakt med oss på instagram eller på mail (post@studiosonder.no), så kan vi hjelpe deg å få solgt den.